En snabbvisit till Schweden

Då är det snart dags att bege sig till sitt kära fosterland för första gången sen två månader nästan. Trivs så bra här så jag hade kunnat vänta ett tag till egentligen men jag kan behöva hämta hit lite mera grejer. Glömde totalt bort att packa med lite mera vinterliga kläder när vi skulle hit, vet inte hur jag tänkte riktigt. Antagligen tänkte jag inte alls. Ska iallafall bli kul å hälsa på i Arvika över helgen, å ÄTA PIZZA :D
Här äts ingen pizza när den kostar 200kr. Det mesta som är onyttigt är skitdyrt i Norge, så jag har gått ner flera kilon sen vi kom hit tack vare det. Kan ju inte direkt säga att jag klagar på det.
Å så blir det lite extra "lyx" att få komma till Sverige å äta pizza Haha..

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0