Dagen som iallafall började bra..

Seg på att uppdatera bloggen igen då.. har väl helt enkelt inte haft så mycket att skriva om eller glömt bort det lite när jag har haft en massa grejer att tänka på.
Den här dagen var väl inte direkt den bästa i mitt liv.. den började bra å jag såg fram emot att åka till jobbet, enda tills jag nästan var framme... då helvetet startade.
"Hm.. vad var det där för konstig känsla i magen...?" Följt efter en kropp som helt plötsligt kände för att helt ge upp i stort sett alla krafter den hade, benen började känna sig som spagetti å synen minskades till tunnelseende som sen gick över till att bli helt suddig..
Försöker hålla mig på benen i bussen med en massa andra människor runt omkring mig, som jag antar måste ha undrat vad jag höll på mig..
Sen kom illamåendet å det var rätt nära att jag hade kunnat ge några människor en otrevlig morgondusch.. innan jag letade mig ut genom bussdörrarna å ut vid första bästa busshållplats..
Sen satte jag mig förrvirrad å mådde skit å bara undrade Va fasen hände???
Det var den dagen det, å sen fick jag sitta å andas ett tag i det kyliga vädret å tog mig en buss hem igen. Å sen sov jag i flera timmar..
Åksjuk? Magsjuka eller vad det nu var.. så hoppas jag att jag slipper vara med om det igen mitt ibland en mängd med andra människor.. fy fasen.. Fast jag kan ju vara väldigt glad över att jag hann komma ut ur bussen.
Men det var det äckligaste jag varit med om på länge.

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0