Det tog bara 27 år..

Nu börjar jag längta till vår å sommar på riktigt!
Solen börjar komma fram ofta nu å jag hoppas att snön smälter bort snart.. jag är inte lite trött på snö å kyla å att behöva snubbla runt som en 80-åring på ostadiga ben när jag är ute å går.
Längtar till sommarkläderna, kjolar, leggings å långa tröjor.. Mina stövlar.. Tänk att det tog mig 27 år att förstå att jag är tjej, det är ju helt otroligt ;P
Jag gillar verkligen att klä mig i kjolar, toppar å linnen i olika modeller å färger. Eller varför inte en snygg klänning.. Förut kunde jag inte ha klänning på mig utan att känna mig som en transvestit.
Jeans å t-shirt var det enda jag kände mig bekväm i.
Men efter 27 långa år har jag nu insett hur mycket roligare det är med tjej/kvinnokläder.
Unbelivable..
Välkommen till livet säger jag till mig själv.. hmm.... Men som man säger, bättre sent än aldrig :)




Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0