I´m back on track

Trots det lilla missödet mitt i veckan var jag tillbaka på jobbet idag, å det kändes bra. Lite rädd att dom skulle byta bort mig mot en annan vikarie om jag skulle vara sjuk hela tiden. Risken finns ju.. men det funkade bra å det var en kul dag idag.
Har läst en HEL bok idag på norska.. hehe Jag har ingen aning om ungarna fattar så mycket av vad jag säger men jag fortsätter att försöka, nån gång måste det ju bli bättre iallafall :)
Om inte annat så tror jag att jag roade personalen hehe

Ska ha en lugn å skön helg nu, å extra lugn blir det eftersom jag är ensam hemma den här helgen. Bara jag å katterna.
Känns tryggt att veta att man har jobb hela nästa vecka, annars kan det vara otroligt stressande att inte veta om man kommer att få jobb veckan som kommer. Men nu kan jag bara luta mig tillbaka å njuta av den här helgen, ladda krafterna så man orkar busa en massa med barnen när helgen är slut :)

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0