Nicke Borg var rätt jäkla grym i Melodifestivalen igår ^^

Då var det söndag igen då.. Helgerna går ju lite väl fort tycker jag.
Melodifestival igår, kanske den bästa.. Nicke var ju helt otroligt bra! Nu är jag helt fast för den där låten.. problemet är bara att jag nu har två favoriter med i finalen.. det brukar INTE hända kan jag säga, mina brukar knappt komma till andra chansen.
Nicke Borg & Swingfly.. jag vet inte vems låt jag gillar bäst, det går inte riktigt.. Dom är så olika så det går ju inte att jämföra.
Men kanske hoppas lite mera på Nicke bara för att han är med i Bakyard Babies :) Lite coolt ändå..
Det är väl det enda som kan göra att nån av dom sticker ut tror jag.. Får se hur det går i finalen. Det är ingen från andra chansen jag bryr mig om så mycket, nu har jag mina två som jag ska heja på i finalen! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0