Superbra dag har jag haft idag

Första dagen idag på den nya avdelningen som jag blev förvisad till...
Trodde att det skulle bli jobbigt, det brukar alltid vara lite förvirrande att komma på ett nytt ställe å få börja om å leta vart alla saker är, bekanta sig med ny personal och framför allt försöka få kontakt med nya barn. Men det gick hur bra som helst, fick direkt bra kontakt med barnen och det varit full fart hela dagen.
Jag har varit ute å lekt farlig dum haj.. haha Sprang runt som en galning och jagat barn så idag fick man nog lite träning iallafall :)
Skönt å veta att man ska vara kvar där hela veckan.
Senare när nästan alla hade blivit hämtad så satte jag å ritade med två av tjejerna som var kvar. Då säger den ena till mig: "Va bra att du fick vara här med oss"..... Sånt värmer :) Då vet man att man har gjort nånting rätt å är på rätt spår för hur man ska vara en bra barnehageassistent.
Ser fram emot morgondagen!

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0