Denna dagen var allt annat än kul..

Vilken jäkla SKITDAG det har varit idag!
Men av nån anledning så är det alltid dagis inom samma företag, vilket jag inte kommer att nämna här.. men förstår inte, deras upplägg är nåt jag inte gillar nå vidare.
Blev så irriterad å försöker få det att gå ur kroppen nu så jag kan slappna av å ha en skön helg bara..
Det var ingen rolig personal, hjälpsam visste dom inte var det var iallafall.. Kändes som att jag kom från en annan planet, eller så är det dom som gjorde det.
Men så, nu glömmer vi det.

Är så trött.. skulle helst vilja sova några timmar nu men det ska jag inte göra. Måste kolla på senaste avsnittet av Big Brother bland annat :)
Ja.. jag kollar på Big Brother å det skäms jag inte för.. det är en rätt sjuk idé men det är ju hur som helst rätt intressant att se hur människor påverkas av att vara instängda i ett hus tillsammans.
Man kan säga att jag kollar på det ur sociologiskt perspektiv ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0