Nystart

Fick en liten tanke igår om jag ska göra om bloggen helt.. Det känns inte riktigt som att jag är "på vift" här längre. Har inte heller varit så aktiv på bloggen som jag hade tänkt heller, har varit väldigt dålig med att få in bilder. Men snön är nästan borta å det börjar att bli varmare så jag tror att jag har mera energi å vilja nu till att skaffa mig en ny fotohobby. Så jag tror att jag ska ta nya tag å göra en ny mycket bättre blogg, mera uppdateringar å deffinitivt mera bilder så det finns något kul att följa..
Men först ska jag jobba på den nya bloggen, göra den helt färdig med designen å färger.
Så det tar väl ett tag innan det blir en ny blogg att besöka.
Tills dess så fortsätter jag att skriva lite här, men snart så blir det ett en mycket snyggare, bättre å förhoppningsvis INTRESSANTARE blogg.

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0