Snart är målet nått!!

Skönt att se att mina situps börjar göra resultat.. jobbigt att se att det tar sån förbannat lång tid! :)
Är iallafall nöjd med att mitt mål för den här sommaren (åxå) finns inom bara ett litet litet räckhåll.. 68kg... ja det var bara 3 kg dit nu då :) Äntligen! Fattar inte hur fort det har gått, å jag har ju inte gjort mycket för att komma dit heller.
Jag har bara flyttat till Norge :)
Där man inte kan käka pizza varje vecka för det kostar rätt mycket (även om vi har vårat ställe runt hörnet som nästan har "Sverige-priser"), inte smågodis för det är för dyrt å hårt, i princip allt som är onyttigt är DYRT. Vilket jag ändå tycker är bra, just med tanke på att man inte häver i sig en massa skit.
Å sen finns det rätt mycket jobb här, som gör att man inte bara sitter still på sitt arsel, utan kommer ut å rör på sig regelbundet... å så PANG TJONG bara.. 6kg ner!

När man börjar få på sig Jockes jeans.. ja då vet man att det inte bara är vågen som visar fel! Otroligt skönt att slippa koncentrera sig på att gömma alla magarna under linnet! ;D Nu kan jag bara koncentrera mig på att ha det så underbart å kul i sommar istället!!

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0