Solen dyker in i vardagsrummet

Det är väldigt skönt när det blir varmt av att solen lyser in i lägenheten, men man får en liten falsk förhoppning åxå.. det känns som att det är vår å snön nästan är borta, man inbillar sig att all asfalt är framme igen. Å så kollar man ut å den gamla tråkiga kalla snön ligger fortfarande kvar...
Ahhh försvinn nu!!
Hösten kan jag ta.. men inte vintern.. Det kan vara rätt skönt efter sommarens höga värme, att få lite svalkande kyla å gå runt å mysa i leggings å benvärmare, halsduk m.m... Hörde tjejer som pratade om dom trodde att leggings skulle stanna, eller om det var ute snart.. Icke! Då kommer jag i så fall vara den enda som fortfarande använder leggings, det är ju det bästa som finns.
Å leggings i jeanstyg måste ju vara det mest geniala.. varför ska man tränga in sig i jeans när man kan ha både och samtidigt.
När jag blir pansjis blir det söderut, DIREKT! Jeg gidder ikke mer!
Det är en jäkla pina med snö å kyla, det är som att allt å alla bara stannar upp för ett halvår.. Fryser till is, precis som naturen.. å sen när våren kommer så tinar allt fram igen. Det orkar jag inte med resten av livet, man kan ju inte leva ett halvår i taget.. hatar det, verkligen!
Skulle jag vinna massor massor med pengar, så skulle jag inte vara kvar här en sekund.. Men det lär väl aldrig hända heller så man får väl pinas ett tag till :)


Det här gillar jag att se



Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0