Uggla som humor

Jag kom och tänka på att jag skulle kolla om Magnus Uggla fortfarande skriver blogg, har totalt glömt bort det nu med allt annat som händer runt om mig.. *fy mig*
Och då hittade jag ett kul inlägg i hans blogg, som var väldigt gammalt i å för sig.. Där hade han inte skrivit på ett tag eftersom han bytte tillbaka från aftobladet till sin "gamla vanliga" blogg igen. Den sidan kommer jag inte in på så jag antar att han inte skriver mer eller så är min ##!!&% internetuppkoppling alldeles för %##! seg för att orka få fram sidan... hrrmm
Men nu till saken.. Hittade en seriestripp, å här är då den:



Den ursprungliga adressen: Magnus Ugglas blogg (Aftonbladet)



Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0