Lite jobbfunderingar..

Har just kört styrketräning på armarna och bestämt mig för att få fina armar till sommarn.. Iallafall så långt jag hinner, men på 2 månader så borde det väl ändå ha hänt nån skillnad.
Jag vet att jag förändras snabbt bara jag sätter igång, har ju sett ut lite som en biff på överkroppen en gång..

Har åxå sökt jobb, känns ju lite sådär att vi verkar ha flyttat till Oslo just när den bästa tiden för att få jobb var över.. Så nu kämpar vi på.
J har iallafall ett ställe som han får förlängt på hela tiden, så det är ju iallafall bra.
Jag har just skrivit in mig till Manpower får se vad det kan ge.
Jag verkligen VILL ha ett jobb nu men det verkar inte så lätt just nu.. när det inte ens finns vikariejobb på dagisen nu så är det lite illa. Jag har verkligen hamnat i en skit-situation.
Men jag tänkte prova på andra håll åxå, jag bryr mig inte så mycket om vad det blir.. bara det blir nåt!

Å så har det börjat snöa igen.. det är ju helt sjukt!
Det var 10 plusgrader å sol för nån dag sen, men nu snöar det.. :(
Men det ska väl alltid komma bakslag så är det varje sommar. Men har det väl varit minst 10 plus å soligt å skönt i några veckor så är man ju alltid naiv å tror att det ska bli sommarvarmt vilken dag som helst.
Hatar bakslag!

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Hihi va söt du är, TACK för länkningen ;)

Och va roligt att du gillar min blogg :D



De hade snöat här i natt oxå lagom motiverande när man vaknade NOT!! Men imon å i helgen ska de nog bli kanon väder säger dem iaf ;) om man nu kan lita på det ;) haha!! Hur länge har du bott i norge? och vars bodde du innan? Har inte hunnit läsa så mycket ännu ;)

ha de bäst.

Kram

2011-03-31 @ 17:32:56
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Becca

hopppas du hade en toppen lördag?? :D

va gör du idag? :)

2011-04-03 @ 12:43:52
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0