Weekend-time is over.. för denna gång

Helgen slut igen.. å så tar vi nya tag inför kommande jobbveckan.
Börjar bli riktigt nöjd med vädret, jag längtar verkligen efter värme nu!
Mindre än en månad kvar tills mamsen kommer å hälsar på, ska se till å tänka ut nå kul för en dag.. lite äventyr måste man se till å fixa. Ett väldigt lugnt sådant, men ändå.
Hade tänkt att proväta på nån restaurang innan, får se om det hinns med.. å framför allt om plånboken känner för det..
Ska jobba så mycket som det går fram tills dess, men ibland finns det inte så mycket jobb å ibland så finns det väl så mycket jobb så att vikarierna inte räcker till så man kan aldrig riktigt planera hur mycket man kommer att få jobba.
Jag lever på andras lidande :)
När folk ligger hemma å mår skit så är jag nöjd då jag får jobba... Man ger å tar ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0